Garantie & Retouneren

Garantie en retourneren

Wij zullen altijd onze uiterste best doen om onze producten in goede staat te behouden. Als wij het product versturen komt het in andere handen terecht en is het mogelijk dat het product defect raakt. Mocht dit gebeuren dan zullen wij er alles aan doen om zo snel mogelijk met een passende oplossing te komen. Schoenen-enzo.nl garandeert uw wettelijke rechten op een artikel conform de redelijkerwijs gewekte verwachtingen.
Als u een product bestelt in onze webshop, dan heeft u het recht om het product zonder enige verklaring binnen 14 dagen terug te sturen. Wij zullen dan het volledige aankoopbedrag terugstorten op uw rekening. Hierbij geldt wel dat retourneren altijd op eigen risico is. Hiervoor hebben wij een aantal voorwaarden opgestelt:

  • Een product retourneren kan slechts wanneer het product nog ongeschadigd is.
  • De mogelijke verzendkosten zijn voor eigen rekening.
  • Retourneren of ruilen kan uitsluitend binnen 14 dagen nadat u het artikel heeft ontvangen.
  • Gedragen schoenen kunnen wij helaas niet terugnemen i.v.m. hygienische redenen.
  • Bij beschading en/of verdwijning van het artikel tijdens het retouneerproces bent u verantwoordelijk.
  • Let op dat u niks op de schoenendoos zelf plakt, schrijft of deze dicht taped.
  • Als er niet aan de voorwaarden wordt voldaan, heeft u geen recht op uw geld terug.

 

Hoe kan ik een product retourneren?

Na het ontvangen van uw bestelling zit er altijd een pakbon en een retourformulier bijgeleverd. 
Bent u toch niet tevreden over uw aankoop, vul het bijgeleverde retourformulier in, stuur dit samen met het artikel retour naar: Bakkerspleintje 82, 1901EZ te Castricum. 
Zodra de retour in correcte staat is ontvangen wordt er direct een creditfactuur aangemaakt, daarmee staat het betaalde bedrag binnen 2/3 werkdagen weer op uw rekening. 

Bij vragen staat onze mailbox 24/7 voor uw open. 
[email protected]

Bedankt en wellicht tot een volgende bestelling!

Wir benutzen Cookies nur für interne Zwecke um den Webshop zu verbessern. Ist das in Ordnung? Ja Nein Für weitere Informationen beachten Sie bitte unsere Datenschutzerklärung. »